Menü

fejléc előnyök

 

Légy a csapatunk tagja!

Online marketing és webáruház menedzser

 

Szia, csodálatos napot kívánod Neked! :) 

Fábián Zsolt Ádám vagyok, az AjándékFérfiaknak.hu és az Ajándék-ötletek.hu tulajdonosa és üzemeltetője. Vállalkozásom 12 éve sikeres a piacon és fejlődik online és offline egyaránt. Működésünket szeretném tovább fejleszteni, melyben lehet, hogy pont Te tudsz nekem segíteni!?

" Találd ki, mit szeretsz a legjobban csinálni, és keress valakit, aki fizet érte. " /Katharine Whitehorn író/

Fő profilunk egyedi, ötletes ajándékok forgalmazása. Jelenleg öten vagyunk (négyen fiúk és egy hölgy) mind fiatalok, energikusak és pozitív gondolkodásúak! Ez nekünk nagyon fontos, az új csapattag személyében is pozitív, az életet szerető, és a világnak valamit adni, értéket teremteni akaró kollégát keresünk. Rengeteg fejlesztési ötletem van, (ha megnézed a weboldalainkat szakmai szemmel, gondolom Te is tudnál kapásból mondani néhány javítható dolgot) ,de a vállalkozás vezetésének egyéb dolgai mellett kevés időm marad ezek megvalósítására. Ha te jártas vagy az online kereskedelemben és ismered az online marketing eszközeit, önállóan eredmény orientáltan vagy képes ezeket használni, szeretnél változatos termékeket megismerni, azoknak profi termék oldalakat létrehozni, a shoprenteres webshopjainkat csinosítani, akkor úgy gondolom hosszútávú win-win partnerséget tudunk kötni! :) 

Nézd meg mennyire vár már a csapat:

 

A meghirdetett munkakörben az alábbi feladataid lesznek:

  • Shoprenteres webáruházainkban a jelenleg listázott termékek egységesítése és strukturális átgondolása
  • Új termékek marketing szemléletű feltöltése webáruházainkba, árazás (belső szabályok és konkurencia elemzés alapján)
  • Kapcsolódó, helyettesítő termékek beállítása, azok keresése, kreatív gondolkozás a termékek tekintetében
  • Szükség esetén termékfotó készítése, vagy külső fotós koordinálása
  • Termék szöveg írás, marketing és seo szempontok figyelembevételével, vagy külső szövegíró koordinálása
  • Termék oldali seo beállítások elvégzése
  • Facebook hirdetések létrehozása termékekhez, termék csoportokhoz, azok folyamatos menedzselése
  • Mérni és finomra hangolni a marketing költségeket, mérőszámok elemzése, javítása
  • Hírlevél rendszer optimalizálás, működtetés, hírlevél írás
  • Marketing kampányok kialakításában való aktív részvétel és azok önálló menedzselése
  • Napi, heti riportok készítése, munkavégzés check lista alapján

Készségeiddel, személyeddel és a munkavégzéssel kapcsolatban a következőket szeretnénk:

  • Pozitív szemléletmód! Fontos, hogy motivált legyél, hiszen a jelenlegi csapatban mindenki az, nem szeretjük a negatív embereket!
  • Pontosság precizitás, tudj logikusan gondolkozni. Ez szinte elengedhetetlen, nem szeretik a vásárlók ha mást kapnak, mint amit a weboldalon olvasnak, vagy ha oda nem illő kategóriában van egy termék
  • Légy megbízható és lehessen Rád számítani, hiszen Te is bármiben számíthatsz Ránk!
  • Tudj önállóan dolgozni, az idődet hatékonyan beosztani, tudj priorizálni
  • E-kereskedelem területén szerzett minimum 1 éves szakmai tapasztalat (Shoprenter ismeret előny)
  • Ügyviteli rendszer vagy raktárkészlet nyilvántartó rendszer kezelésében és webshop rendszer kezelésében való jártasság
  • Excelben történő gyors hatékony munkavégzés, statisztikus szemléletmód
  • Google Analytics alapszintű ismerete
  • Facebook hirdetéskezelésben való jártasság
  • Alap seo ismeretek
  • Ads, Analytics, Google Cégem, Facebook, Insta statisztikákat elemezni és azok alapján döntéseket hozni
  • E-kereskedelmi, online marketing trendek ismerete, folyamatos követése
  • Hírlevél küldő rendszer kezelésében való jártasság
  • Igényes, precíz, rendszerben gondolkodó, alapos munkavégzés
  • Eredmény orientált, kihívás kereső attitűd

Amit én tudok adni számodra, azok a következők:

  • Kihívás, önmegvalósítás a munkakörödben, felesleges beleszólás és korlátozás nélküli önálló munkavégzés - persze a cél számok figyelembevételével :)
  • "Beleszólási lehetőség" a forgalmazott termékek körébe, sőt kifejezetten szívesen veszem, ha van valami ötleted, javaslatod
  • Minőségi munkaeszközök, dupla monitor a hatékonyabb és könnyebb munkavégzéshez, modern, hűtött-fűtött iroda
  • Személyiség típusodnak leginkább megfelelő feladatkörök (mert hiszem, hogy amit szeretsz, abba leszel a legjobb és azt fogod a legjobban élvezni)
  • Folyamatos tanulás, fejődés biztosítása
  • Fiatalos, családias légkör, 100%-ban Magyar vállalkozás
  • Magán célok kitűzésének segítése, azok elérésének támogatása
  • Hölgy munkatársaknak, havi 1 nap otthoni munkavégzés lehetősége (Tudom, hogy ez néha jól jön)
  • Szabadon beosztható heti 40 órás munkaidő hétköznap 8-20 óra között (így akár napközbe is elmehetsz edzeni a közeli edzőtermekbe, ha ez feltölt délutánra)
  • Bejelentett fix fizetés, + kiemelkedő bónusz rendszer a munkád eredményessége után
  • Szakmai kiállításokon, tanfolyamokon, képzéseken való részvétel
  • Fizetés az adott hónapot követő hónap első munkanapján, hisz az az elvégzett munka után azonnal Téged illet, mért várnánk vele 10.-éig?!


12 éve stabilan működő, 100-ban Magyar megbízható vállalkozás vagyunk, székhelyünk Budapesti, üzletünk és irodánk is Budapesten, a Nyugatihoz közel a Kresz Géza utcában található. Nagyon jól megközelíthető mind BKV-val mind pedig vonattal. Online kiskereskedelemmel foglalkozunk, több webáruházzal, két külön üzletággal. Motivált jelenleg 5 fős pozitív szemléletű vidám csapatunkba keressük új kollégánkat.


Ha úgy érzed Téged kereslek, ne habozz, küld el fényképes Önéletrajzod egy motivációs levéllel, az alábbi e-mail címre: fabian.zsolt@presidentgroup.hu

Szeretettel, Fábián Zsolt Ádám

Már csak néhány darab elérhető ezen az áron!